Kan underholdning være marketing?

I gamle dage brugte alle enten telefonbogen eller en impresario når de skulle bruge underholdning. I dag er disse to muligheder forhistorie og underholdningen bookes direkte igennem Internettet. Dette er der en del der har forstået og der er så sandelig også en del der ikke har forstået det.

Problemet ligger nemlig i den benhårde konkurrence. Danmark har over 4000 kunstnere der leverer underholdning til fest, men Google har kun plads til 10 på side 1 hvor 80% af trafikken ligger. Det er derfor en absolut nødvendighed at kunstnere der vil have succes sørger for at deres salg og marketing er i top.

En der har forstået det er Henrik Bruhn, der til daglig lever af at levere underholdning til fester. Klik dig ind på hans side og se hvordan han sælger sig selv fra starten ved hjælp af en professionel side, præsentationsvideo og en god salgstekst.

Jeg oplevede Henrik på scenen første gang i 2003 i Comedy Zoo i København. Han er hylende morsom og hans aldeles fantastiske selvironi gør ham i mine øjne til en af Danmarks bedste stand-up komikere.

Share on Facebook

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *