Kontorrengøring hjælper din virksomhed med mere overskud

Da vores virksomhed fik nye lokaler beliggende på Vesterbro, var vi i første omgang utrolig glade for vores nye omgivelser. Det er dejligt at der er så meget liv på gaden når man kommer til og fra arbejde. De nye lokaler var endda også langt større end vores gamle lokaler, som havde deres beliggenhed i Kalundborg. Samt at vi nu var i tredje sals højde, hvor vi i frokostpausen kunne tage elevatoren op til femte sal, med en god udsigt over resten af København. Vi havde nu også langt flere kundemøder i vores lokaler da, vores beliggenhed ikke var så fjernt fra Københavnsområdet, så det var også et plus.

For travlt på arbejdet
Dog havde vi nu grundet vores nye travle hverdag, og større lokaler, ikke længere tid til at gøre rent i vores kontorer, det var simpelthen for uoverskueligt at skulle lægge skemaer over tidspunkter og dage, over hvem der skulle støvsuge, tømme alle skraldespandene, og fjerne støv fra persienner, borde, vindueskarme osv.  Derudover kunne vi også se at vores vinduer hurtigere blev beskidte grundet at vi nu havde vores hovedkontor på Vesterbro, dette gjorde at vi nu oftere havde brug for en rengøringsvirksomhed til at tage sig af dette. Da det ellers vil koste os ekstra mandskabstimer som kunne havde været brugt mere effektivt, derudover tror jeg heller ikke mine medarbejdere ville være særligt glade for at de nu i højere grad skulle bruge tid på at gøre rent, da det jo ikke rigtigt ligger i deres jobbeskrivelse, og det er jo ikke fordi de er snobbede på nogen måde, da de i forvejen ikke noget imod at vaske deres egne glas og tallerkner når de har spist frokost, eller gøre toilettet rent efter brug. Derfor besluttede vi os for at tiden nu måtte være inde til at hyre et professionelt rengøringsfirma, som kunne varetage alle disse opgaver som vores virksomhed stod med.

Et professionelt og kompetent rengøringsfirma
Det var vigtigt for os at vi fandt et professionelt rengøringsfirma som havde pålidelige og kompetente ansatte i deres firma.  Derfor fandt vi frem til den helt rigtige partner i form af Tennberg Rengøring, efter et møde med dem var vi hurtigt overbeviste om deres firma var dem som skulle varetage vores rengøringsopgaver, da de levede op til alle vores krav og behov. De have først og fremmest ikke nogle problemer med at klare nogle af de stillet opgaver, hvilket jo også var forventeligt, derudover havde alle deres ansatte en ren straffeattest, hvilket var et vigtigt krav for vores side af, da vi jo efter en endt arbejdsdag to gange om ugen skulle overlade dem vores lokaler, hvor vi havde værdifulde ting liggende. Derudover ønskede vi også at se referencer fra andre virksomheder som kunne anbefale virksomheden, så vi på denne måde var sikre på at vi havde valgt et professionelt rengøringsfirma som leverede en god kvalitativ service. Dette havde de ingen problemer med overhovedet, og de imødekom også vores krav om dette.

Et godt valg
Alt i alt levede virksomheden op til vores krav om hvad vi ønskede i forhold til kontorrengøring, for det er jo vigtigt at man sikrer sig at man får en god service, for hvis man ikke gør det skal man til at bruge tid og penge på at lede efter en ny rengøringsvirksomhed. Alt i alt kan jeg kun sige at jeg om mine medarbejdere er utrolig glade for vores aftale med rengøringsfirmaet, da vores kontorer nu ser mere meget rene ud, og dermed giver det vores kunder et godt indtryk af, at vi er en professionel virksomhed, hvilket vi jo også er.

 

Share on Facebook

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *